Biz 12+5 iz ama daha ikili taramaya gidemedim nasipse önümüzdeki hafta gidicem🙏🏻 Benim baştandır çok büyük sıkıntılarım yok çok şükür. Yemek yedikten sonra midemde ekşime ve hafif bulantı oluyor, düzenli saatlerde uyku bastırıyor ve sol kalçama ağrı giriyor arada. Yiyecek olarakta canım bu aralar hep acı istiyor bazende tatlı şeyler istiyor ama sıklıkla acı ve ekşi istiyorum. Sizler ne durumdasınız?☺️