Şimdi başlıyorum kızlar öncelikle biraz uzun olacak bilginiz olsun ama ben doğurmadan önce böyle pozitif doğum hikayeleri okumaya bayılırdım umarım dizede iyi gelir… 😌 benim hamileliğim çok rahat geçti ilk dört ay bulantılar vs ama sonrası bildiğiniz ağrı yok sızı yok hiç birşey yok gayet iyiydim sonra 36. Haftada kontrole gittim bebeğime baktı bana baktı ve herşey yolunda sorun yok dedi amaa benim hiç göbeğim yoktu karnım hep çok küçüktü bebeğimin boyu uzundu ama doktorum benden max 2800 kg bebek bekliyorum demiştim sonra çatı muanenide hazırsan yapalım dedi çekinmiyor değildim tabi ama bence doktorunuzlada alakalı bu durum size nasıl yaklaştığı ki ben ön yargılıydım sonra yaptı muanemi gerçekten çok rahat geçti ve şunu öğrendim 1 cm açıklığım varmış onu öğrendim Sonra ben şaşırdım tabi eve geldiğimde hafif kanlı bişeyler geldi aradım doktoru olabilir sorun yok ağrın olursa gel dedi ama bende hiç birşey yok 37. Haftamda tekrar gittim nst falan ara ara sancılar var ufak ufak açıklığıma tekrar baktı hala 1 cm 38 haftamda tekrar gittim doktora ama bende hala bişey yok tekrar nst alttan muane açıklık 2 cm olmuş ama bende hiç birşey yok sonra Doktorum bana Meltem bol yürü dedi ki ben hiç yürümemiştim sadece pilates yapıyordum o kadar. Benim sancılarım yetersizmiş o yüzden dışardan suni sancı işler destekleyeceğini söyledi bu arada beni aşırı korkutmuşlardı suni sancı söyle kötü böyle çok kötü diye çok korkuyordum. Neyse bana 4 gün sonrasına hazırlığını yap kahvaltını yap gel dedi ama o 4 gün bol yürüyüş yap dedi bir gün öncesinden ilişkiye gir dedi tamam dedik be o gün 38+4. De gittim hastaneye sabah 8 de sonra yatışım yapıldı Doktorum geldi bilgi verdi lağman yapıldı suni sancıları başladı belim ağrıyordu ara ara ufak ufak başladı bir yandan nst ye bağlıyım sancılar yükseliyorr 30 saniye sürüyor bu arada her vurduğunda geri saydım sürekli eşimle yürüdük ağrıyı ayakta karşılamaya çalıştım arada ara ara muanem yapıldı açılmaya bakmak için vs sonra Doktorum geldi suyumu patlattı birazda öyle sancı çektim ama hiç bağırmadım çünkü o enerjimi doğumda harcamam gerektiğini biliyordum 3 gibi doktorum biraz dinlenmem gerektiğini bu yüzden epidural yapacağını söyledi tamam dedim az dozda epiduralim yapıldı 40 dk ağrıyı daha az hissettim sonra sancılar devam saat 4 te beni doğumganeye aldılar 8 cm açıklıkla ama doktoruma ve ebeye sürekli bakın ben kesilmek istemiyorum kesi atmayın dedim hepte Doktoruma bunu söylüyordum tam 1 saat sürdü doğumum eşim elimi tuttu ıkınırken artık çok yorulmuştum karnıma bir yandan bastıran bir ebe bir yandan herkes hadi Meltem harikasın oluyor eşim sen yaparsın hayatım cümleleri vs derken tamam artık yoruldum ben galiba bu çocuk çıkmayacak dediğim anda bebeğim doğdu saat tam 17.01 de doğdu kızım 😅 ama benim sancım hala devam ediyorplesantayı bekledik oda çıktı sonra ağrım daha bir azalmıştı doktoruma ilk dikiş yok dimi dedim oda hayır yok herşey gayet iyi dedi çocuğu kucağıma verdiler ah yavrum çok yorulmuştu valla tuhaf bir duyguydu 😌 şuan tam 1 haftalık olduk mutluyuz ben çok iyiyiim sorularınız varsa alabilirim çünkü bu zamanlar ben çok sormuşumdur içim rahatlıyordu 😌