Burcuyasa ayyy ne güzel allah yardımcın olsun gerçekten cok zor agrı sızı cekmek ben sabahları ustune basamıyordum aglıyodum insallah sanada şifa olur :) benmde kasıklarımda bazen agrı oluyodu dıye aldım ama hıc kullanmamıstım doktoruma sordum oda bana gunde 1 kullanabılırsın demıstı etkı etmeyınce bır daha sordum 2 ye cıkartabılırsın dedi ama sen yinede sor tabii :) allah saglıkla bebıslerımızı kucagımıza almayı nasip etsin insallah