Aysenaz seda bilir esmer'e gidiyorum kadın doğumcuların hepsine gittim herhalde ama memnun kalamadım tabi onlardan memnun kalan illa ki vardır ama ben mutlu olamadım ilk gebeliğim seda hoca genç bi bayan anlayışlı ilgili bebeğim de diğer kadın doğum doktoru bi sıkontı gördü anlattım stresimi aldı sakinleştirdi eğer gideceksen ona bi randevu al derim ben memnunum kendisinden yoğun olduğu saate bile güler yüzlü gördüm hep kendisini umarım sende memnun olursun kafana uygun bi doktor bulmak zor oluyor