Cagla-91 Merhaba kızlar. Bugün 15+1 haftalık olduk. Ayağa kalktığımda falan karnımın altı böyle dolu dolu gibi hissediyorum son 1haftadır 😂 anlatamadım o duyguyu. Böyle bi his yaşayan var mi cok merak ettim 🤗
bastille Cagla-91 ben anladım 15+2′yim😂 karnımı falan hafiften hissetmeye başladım bide hızlı yürümek zorlamaya başladı sol kasığımda ağrı hissediyorum.
MinikKoala41 Cagla-91 bende aynı durumdayım göbeğimn altında doluluk var ve kasıklarm da hafif ağrı sizde de var mı
Calisananne25 Cagla-91 bu şey değil mi ya ben?15+2yim Ben de aynıyım hareket hissediyorum diyemem ama orda bir doluluk var yatarken sağa sola dönerken hissediyorum ama karnım belli belirsiz yani bilmeyen anlamaz
Cagla-91 MinikKoala41 Evet canım benim de kasıklarim ara ara agriyor. Bazen batma da oluyor ama rahim büyüdüğü icin olur demişti doktorum.
Cagla-91 Annesininbitanesi1 Ben daha hissedemedim yaa🥰 ilk hamileliğim ve heyecanla bekliyorum ama tık yok bizimkisinde😂
yigitegenin_annesi Annesininbitanesi1 dün akşam rahmimde balon patlamaıs gibi biiey oldu benrğin harektelri deniliyor çok gzğeldi sadcee bi kere hisettim şimdi durmuş 🤭😂
badembid Cagla-91 canım ben de bugün tam 15+0′ım 1 saate 15+1 olcam😂 benim de karnım dolu dolu ve çalışırken ( bilgisayar başında) uzun süre oturmuşsam kuyruk sokumuma ağrı giriyor. Böyle olan var mı?
gizemm08 badembid evet bende de aynı durum var çok oturmaktan kasılıyor karnım belim de kasıklarımda gerginlik ve ağrı oluyor yürüyüş iyi geliyor akşamları .
Cagla-91 badembid Aynen canım işte tam olarak öyle. Ayağa kalkıp hafif eğildiğimde falan hissediyorum böyle sanki orası su dolu gibi böyle 😂😂 cok değişik bi his. Benim de ara ara kasiklarima agri giriyor canım
Bebikonun_annesi 15 +3 üz arada kasık ağrım oluyor yürüyüş yapınca geçiyor, bel ağrısı çekiyorum arada ama yürüyüş iyi geliyor bana, birde hissetmeye başladım 1 haftadır 🤗
Bebikonun_annesi Cagla-91 ilk hamileliğim 🤗 çok garip bişi ne zaman hissedicem derken bi anda oldu hatta bi ara elimi götürmeden hisseettim anlık, biri göbeğimi aşağıya çekiyormuş gibi bir his 😄🤗
Deletedmom23234 Cagla-91 Ayy sen bide son aylarda gör totosunu bı yaslıyor karnına bazen canını yakıyor gerildikçe geriliyor 😁
Cagla-91 Deletedmom23234 bi an önce hissetmek istiyor insan ya 😄 böyle ara ara kıpırtı oluyo gibi ama bebek hareketi mi yoksa gaz mi ayırt edemiyorum 😀😀