Fasulyemibeklerken Arkadaşlar haftaya pelvik muayenesi var sizler kaçıncı hafta oldunuz nasıl geçti bilgilendirir Misiniz 🙏
Deletedmom_5 Fasulyemibeklerken ya burda bir sürü hamile normal doğum istiyor ama çatı muanesinden korkuyorlar doktor en azından parmak sokuyor ama doğumda ordan komple çocuk cıkacak 😁
Deletedmom23234 Fasulyemibeklerken 37′den sonra çatı muayenesi yapıyorlar genellikle 🥰 2 parmak ile bakılıyor en fazla 10 saniye sürüyor korkmayın 😍
Havvanur42 Fasulyemibeklerken 37de yapıldı bana canım hafif bi acı oluyor o kadar 3-5 saniye anca sürüyor
Maviyesil121212 Fasulyemibeklerken 37 haftalıkken olmustum ilk gebeliğimde; ağrı sızı da hiç olmadı sonrasında. Anlık tabi ki parmağını sokuyor bir ürkme oldu fakat cinsel iliskiye girdiğimize göre sıkıntı yaratacak bir durum yok
Fasulyemibeklerken Deletedmom_5 :)) belkide sürü psikolojisidir şahsen çok acı ağrı olacağını düşünmüyorum fakat bazı doktorlar anlayışsız ondan kaynaklıdır
Bihitta Deletedmom_5 hahha bu hafta banada yapmak istediler yaptırmadım, utandım ayrıca sancılar başlayınca mecbur yapılacak 😂 öylesi daha kolay olur ✅ 40+2 olduk bakalım hayırlısı😅
Deletedmom_5 Fasulyemibeklerken Evet artık çoğu kadın daha bilmeden çok acıyacak piskolojisine giriyor ama herkesin bir değil bazıları gereksiz korkutuyor doktor kol soktu diyeni gördüm😁
Maviyesil121212 Fasulyemibeklerken aynen buradaki yorumlara bakarak hiç germeyin kendinizi; muayene sırasında kasmamanız yeterli, saniyelik bir durum zaten
AESahin Fasulyemibeklerken 30 sn anca sürdü pek abartıldığı gibi değil kolay geçti sadece kasmayın bacakları ve derin nefes alın hemen bitiyor
Fasulyemibeklerken Bihitta Şahsen benimde mantığma yatan bu şekilde zaten sancı olunca bakacaksınız neden erkenden bakıyorlar anlamadm
Bihitta Fasulyemibeklerken bilmem ki, bebeğin kafası tam olarak kanala girmemiş o üzden rahim ağzı silinmiş mi diye bakmayı tavsiye ettiler.