mom073 Yarin 15+1 kendimi iyi hissetmediğim için de Doktora gidiyorum cinsiyet öğrenir miyim sizce öğrenen var mı?
gamzosgamzos mom073 13+6 da %100 kız demişti hatta eşim kesinmi dediğinde evet alışverişe bile başlayabilirsiniz yanilirsam ben öderim parasını dedi 😂
mom073 Affınıza sığınıyorum bugün çok kötüyüm:(şiddetli kasık agrisi ve bel ağrısı var kötü şeyler gelsin istemiyorum aklima
mom073 Deniz59 cuma günüydü randevum yarin sabah 10 a aldim canım çok korkuyorum bebegeime bsy olmamiztir inşallah dizlerime kadar vuruyor bel ağrım..Akşama kadar işteydim çıkamadım bugün:(