myangelson
Her hasta birbirinden farklı. Benim için uygun görmedi doktorum. Ama size uygun olabilir.
Siz çok iyi bir doktor bulun ve onunla ilerleyin mutlaka.
İlk gebeliğimde bana da 21.haftada acil serklaj yaptılar. 1 hafta dayanabildik. Suyun geldi kanamam oldu 22 de dikişi almak zorunda kaldı doktorum.
Acil serklaj(daha riskli) ile koruyucu serklaj biribirinden farklı.
Erken haftalarda önlem amaçlı yapılan serklaj çok daha güvenilir ve 37-38 haftaları görme ihtimali daha yüksek.
Bazı doktorlar bir kayıbı yeterli bulmuyor rahim ağzı yetmezliği tanısı koymak için. Bana 2.bebeğimde açılma olursa dikiş atarız deyip erken haftalarda serklaj yapmadılar ve suyum gelmeye başladı 17de. 2 hafta sonra kaybettik.
Şu anki doktorum daha ilk muayenede erkenden ve yüksekten dikiş atacağız dedi. Çok şükür 🙏🙏🙏
Doktor çok önemli. Bebek düşünmeden önce iyi bir doktor bulun mutlaka. Allah bir daha yaşatmasın bizlere aynı şeyleri 🌸🌿