Arkadaşlar ikinci trimester balayı dediler dediler bende mi sorun var çok duygu yüklüyüm her şeye ağlıyorum. Evde durduğum için ağlıyorum sonra çocuklarım hisseder onları istemediğimi düşünür diye ağlıyorum sonra sıkıldım dye ağlıyorum Cumhurbaşkanı tv de konuşuyo ağlıyorum sağa dönüyorum ağlıyorum bu geçiyo mu depresyonda mıyım acaba 😭