Merhabalr 1,5aylık gebeyim. Lekelenmem oluyordu ardından pembemsı kanamaya dçndü. Acile gittim bi sorun olmadığını yinede önlem amaçlı progestan verdiler. Fitil olarak kullandım kanamam daha çoğalınca 2.kez acile gittim . Tekrr bir sorun olmadığını kalp atışlarında bir sorun yada rahimde kanama olmadıgını söylediler. İlacı ağız yoluyla almya başladım kanamalar devam ediyor. Bu konuda bilgisi olan var mı