3 günlük bebeğim var sezeryan olduğum için sütüm gelmedi mama veriyoruz 3 saatte bir ve emziriyorum da ama sütüm yok gelmiş olsa bile çok azdır yani farkında değilim bugün sürekli bezini dolduruyor 5 kez felan değiştirdik öğlenden bu saate kadar normal mi böyle olması bi sorun var mıdır doktora götürmeli miyim