Minignannesi kıyma sakıncalı değil,hatta salam sosis bile sakıncalı değil nasıl pişirmeniz ya da muhafaza etmeniz gerektiğini bildiğiniz sürece.İyi pişirmeniz gerekiyor onun dışında bir sakıncası yok.Bir gebenin günlük 200gr kırmızı et tüketmesi öneriliyor.Gebeliğimin başından beri de her türlü kırmızı et tükettim hamd olsun bir sıkıntı yaşamadım.Siz de tereddüt etmeden yiyebilirsiniz ama merak ettim neden kıyma için zararlı dediler hani bilimsel açıklaması nedir bunun merak ettim.🧐