mineirem bizimde imkanımız yükseklerde değil ama özele gidebiliyorum çok şükür baska sağlık sorunlarımda olduğu için özele gitmek benim işin daha doğrusu bebeğim için daha iyi olacağını düşünüyorum Allah hepimizin yar ve yardımcısı olsun amacım kimseyi o tabiri bile kullanmanın doğru olduğunu düşünmüyorum ama o değil yani hakkınızı helal edin