bastille meehaba, henüz 15+2′yim doğumun nasıl olacağı belli değil ama epidural hakkında bilgi almak istiyorum. felç riski olabilir diyenler var, böyle bir risk var mı gerçekten?
N-h-e123 bastille 4 sene önce kızımda yaptırmıştım . Bazılarında kalıcı bel ağrısı oluyormuş bende şükür bir şey olmadı ama o ilk çocuk cahiliyle iyi cesaret etmişim bu risklere rağmen 😁şimdi kararsızım rabbim kaldıramayacağımız yük vermez diye düşünüyorum ,6 aylık olduk bakalım . Tabi herkesin kendi kararı
N-h-e123 bastille hatta refakatçi bir yakınım gerçek sancıların 10′da birini dahi çekmedin demişti . Hafifletiyor sancıları uzman birisi yaptıktan sonra bi sıkıntı yok bence
babyackgz bastille 5 ay önce epiduralli normal doğum yaptım bir sorun yaşamadım ilk zamanlar belim ağrıyordu şimdi de zorladığım zaman hafif acı hissediyorum