asiye-1106 17.haftadayım ve baş dönmelerim ile mide bulantılarım başladı en başta bile bu kadar mide bulantısı yaşamadım sizlerin nasıl geçti ### 17.haftası****
Gunelmahmudova asiye-1106 ben de 17 haftaligim. Yorgunluk oluyor, Ben de çalisdigim için dinlenemiyorum. Bulantilar bu haftalara kadar vardi, simdi yok. Pek çok istahim da açilmadi,
Yenianneadayi2208 asiye-1106 bende 17 haftalığım ama çok şükür sıkıntısız ilerliyorum sadece 2 gündür sağ kasığımda ağrı var ve midem yemek sonrası ağzıma geliyor sanki.
Annesininbitanesi1 asiye-1106 bende 17+1 im canım benimde ilk döneme geri döndüm kaşık agrılarım ve felakete halsizlik ve bulantılarım oluyor akıntımda var
Deniz1121 17+1 deyim benim sadece halsizliğim var ve sürekli uykum geliyor, çalıştığım için de dinlenemiyorum
asiye-1106 Gunelmahmudova öyle bi sor un yaşamadım ama lifli yiyecekler tüketirseniz daha rahat hissedersiniz
Yenianneadayi2208 asiye-1106 Benimki kasılma değil, çok koşarsınız da kasığınıza ağrı girer ya ona benzer bir ağrı 😑 neyse dün akşamdan bu yana geçti gibi ama şimdi de belime sancı saplanıyor 😅 şükür halimize. Bir de hareketlerini düzenlü hissetsekte iyi olduğunu anlayabilsek.
Aysegul354 Yenianneadayi2208 15+0 olucaz yarın ne zaman hissederim ve ilk hareketi nasil bir şey nasil anlarim :)
Yenianneadayi2208 Aysegul354 ilk gebelikte 22 23. Haftaya kadar hissetmemeniz normal. Pıt pıt diye seyirme şeklinde hissediyorsunuz.😊 İnş yakın zamanda hissedersiniz.
Eminos123 asiye-1106 decavit o haftalarda bende de yapmisti kullaniyorsaniz eger doktorunuzdan degistirmesini isteyin
Hemsireda Merhabalar ben de 16+ 4 deyim bu hafta baş dönmesi ve halsizlik arttı . Yüz üstü yatmaya bayılan ben artık yatamıyorum rahatsiz oluyorum . Bas donmesi 2 gün şiddetliydi şu an çok sukur azaldi