1Beyzaugrun Tebrik ederim öncelikle, sağlıkla gelsin inşallah. Adana’ya taşındığım zaman hamile olduğumu öğrendim ve evime en yakın orası olduğu için Altınkoza Hastanesi Ersin Sürmeliler’e gitmeye başladım. Hamilelik başından beri gidiyorum şuan 33 haftalık oldum ve sorunsuz bir hamilelik geçirdim. Memnunum doktorumdan gayet yapıcı, sakin biri. Tek sorun hastane kalabalık ve randevusuz gidersen çok bekliyorsun. Randevum olduğu zaman normal düzeyde bekliyorum