Esraozcn61  12+4 deyiz doktor tahminen kız dedi ama sırtı dönüktü sizin tahmininiz var mı birde bu şekilde belli olur mu 😀
Ebruaksoylu Esraozcn61 şuan belli olmaz canım İlkin bana kız dedi erkek olduğunu öğrendim supriz oldu 😍
sumeyyearas Benimde yarın doktora göre 12 oluyor onlar Bi hafta önce sayıyorlar ama ben 15 haftada giderim herhalde yine doktora öğrenmek için