Ftshn Beta değerim 411 sizce kendiliğinden düşer mi yoksa kürtaj olmak zorunda kalır mıyım. Daha önce bir düşük bir kürtajım var. Daha hiç lekelenmem bile yok sağlıksız gebelik denildi. Aynı şeyi yaşayan var mı
Fatmabulutt Ftshn bende 18 gün önce kürtaj oldum ilk kürtajımdı ama 2. Düşüğüm benim değerim hastanede olduğum gün bitti sürekli kan aldılar takip için inşallah sende iyi olursun inşallah bi daha hamile kalıp sağlikli bir şekilde kucağimiza aliriz 🤲
Ftshn Deletedmom93428 betam artmadı 6 gün önce 129du. Bugün 411 çıktı. Doktorum sağlıksız gebelik dış gebelik de olabilir dedi. 2 gün sonra bşr daha kan vereceğim değerin düşmesi lazım sağlıksız gebelikse ultrasonds bir şey gözükmüyor sadece rahmim kalınlaşmış. İnşallah dış gebelik değildir. Kan sulandırıcı hemen bıraktım
Tusami Ftshn canım benzer durumdaydım , beta aynı senin gibiydi ama bende kese gözüküyordu ve büyümedi kanama da olmadı kürtaj oldum. İnşallah dış gebelik değildir kendiliğinden düşer
Ftshn Tusami inan tek isteğim o kaldı bana bir zarar gelmemesi tekrar sağlıkla hamile kalabilmek 😔 bir kürtaj bir düşük geçirdim kürtaj olmak hiç istemiyorum
Tusami Ftshn üç hafta önce kürtaj oldum bende seni çok iyi anlıyorum şu an kötünün iyisini istiyorsun, insan bunu istediğine inanamıyor 🙁umarım sana bir zararı olmaz🤲