yani buraya yüzdesini sorman pek bir fayda etmez öyle şeyleri doktoruna danışman gerek. doktorlar her zaman senin için en iyisini bilir çünkü herkesin durumu farklı. benim adetim düzensiz hap yutuyordum bırakayım da etkisi vücudumdan çıksın hamile kalasıya kaç sene geçer diyerek hapı bıraktım, hapı bıraktıktan 2 ay sonra hamile kaldım hatta bu kadar hızlı olmasaydı keşke dedim.bazen 2 ay adetim gelmiyordu benim yani bu iş bünyeye bağlı genetiğe bağlı seninki benimkini tutmaz benimki seninkini tutmaz