Ulker
Arkadaşlar inşallah ikiz oğlum olucak isim konusunda fikir alayım kuzey kaan rüzqar çinar sizce hangileri güzel
DenizYagmur
İsimler çok güzel ama uyum olarak KUZEY ve RÜZGAR daha uyumlu gibime geldi 😄
AnneyimHamileyim
Rüzgar ve Çınar bence daha hoş 👍😍
Patito__
Kuzey guney bence en guzeli :))