Merhaba hanımlar, daha önce 1 boş 2 kimyasal gebelik yaşadım. Sonunda yeniden gebeyim, değerlerim güzel artıyor. Sorum şu, son kimyasaldan sonra bi profa gitmiştim muayne ücreti 800 tl, bana doğal yolla sağlıklı gebelik elde ederizz üzülme demişti, tsh için ilaç başladık bir de. Sizce aynı doktorla devam etmeli miyim? Her ay o miktar ücreti vermekte zorlanırım açıkcası, bir de çok soguk ve korkarak soru soruyorum. Ama acemi birine denk gelirim yine üzülürüm diye de endişeliyim. Yerimde olsanız ne yapardınız? Perinatologa gitmek zorunda mıyım bu durumda?