MMmommy 6.haftadan beri prilam kullanıyordum ara sıra yine bulantı kusmam oluyordu ama ciddi oranda rahatlamıştım. Dün itibariyle ilacı kestik. 12. haftadayım. Bugün hiçbir ley yiyemedim yediğimi kusuyorum :( Allahım ne zaman bitecek bu gerçekten yoruldum