Mucizemm0101 Nelmali herşeyi doktoruma sorucam canım soru işareti kalmasın kafamda. Hayırlısı neyse o olsun artık
1a111 Mucizemm0101 ben vandan Adana’ya gittim geri geldim birşey olmadı ama bana doktorum sıkıntı olmaz demişti yinede sen doktoruna sor ☺️
toocin Mucizemm0101 merhaba, ben de aynı durumdayım. Doktorum 2-3 saatte bir mola verip 5-10 dk yürü dedi. Uçak için de bir problem yok dedi. Eğer riskli gebelik değilse herhangi bir kısıtlama yapmıyor.
Mucizemm0101 toocin galiba ilk 3 ay ve son 3 ay sıkıntı bide riskliyse diye araştırdım gerçi doktorum muane edip söyler herkesin hamileliği bir değil ama . Şuana kadar çok şükür bir sıkıntım olmadı hamilelikte bakalım ne dicek. Sen kaç haftalıksın?
toocin Mucizemm0101 21. Haftadayım ben. Hareketsizlik sebebiyle pıhtı riski doğumdan 3 hafta sonraya kadar devam ediyor.
Syda01 Mucizemm0101 bizim de 14 haftalık olduk 4 saatlik yola gitsek sorun olur mu dedim bayramdan önce gel bakalım öyle bise söylerim dedi doktor
Mucizemm0101 Syda01 aynen canım bakıtıp gidicem bende izin verirse. 4 saat çok birşey değilmiş ama yinede önlem şart
Mucizemm0101 toocin öyle miymiş? doktorun dediği gibi 2 saatte bir bol yürüyüş yapcaz artık Rabbim korusun