Mrvweeeeee Kizlar sizde mi kasikta hssediyosunuz orda geziniyo tepio yukari cikmasi gerekmiyomu artk yukarda hissetmiyorm
Deniz59 Mrvweeeeee bende 23 haftalık olduk göbek deliğimin orada çok nadir aşagı iniyor ama yıkarsa hep
Kbracaaa Mrvweeeeee bende günün bazı saatlerinde aşağıda hissediyorum hareketlenince idrar torbamada baskı yapıyor
QOH Mrvweeeeee kasıklarda ki hareketin bebek olduğuna emin misiniz?kasılma seğirme olabilir mi? Allah korusun rahimde kısalma olabilir ve siz bebek zannediyor olabilirsiniz.Doktora söyleyin bi alttan muayenen etsin ölçüm yapsın.
Mrvweeeeee Deniz59 aslinda benm 2.gebeligim ama ilkinde hatrlamiyorm ya bukdar asagda oynadigini gec hissetigim icinmi bilmiyrmda 20 haftalikken hssetmistm bunda 17 haftada hissetim anlamdm
GulcanDongel Deniz59 21+5 haftalığım bir aydır hareketlerini karın bölgem de hissediyorum. Doktora sorduğum da yukarı da olduğunu söylemişti.
Mrvweeeeee QOH tabiki harahet az cok biliyorm yani 2. Gebeligim resmen vuruyo dsardsn bile belli oluyo bzaen
Rabis24 Mrvweeeeee benim 17. Haftamdan beri hep kasıklarımda ve kafası hep aşağıda hiç yukarda hissetmedim doktorum bi sorun olduğunu söylemedi Allaha şükür sağlıklı şuan hep kasıklarımda sürekli tuvaletim varmış gibi hissi var ☺️
ozge_sblr Mrvweeeeee canım ben 28 haftalık gebeyim ben bile arada kasıkta hissediyorum. İdrar torbama vurduğunu hissediyorum. Bebeğin duruş pozisyonuyla da alakalı olabilir bacakları aşağıda olunca kasıklarını tekmeliyordur
QOH Mrvweeeeee tamam o zaman içim rahatladı 🤗 rahimde kısalma olmasından korkmuştum şükür enerjik bebişin hareketleriymiş😍