Tnssahin Kızlar merhaba bugun tam 14 haftalık olduk ve cumartesi saç boyaması düşünüyorum içinizde boyatan oldu mu 14 haftada ?
Mrvweeeeee bck Tnssahin ben ilk cocugumdada boyadim canm 3 ay icindeydim hemde bsey olmadi bundada boyadim 2 aylikken bsey olmaz allahin izniyle cok uzun bekletmezsn
Tnssahin Mrvweeeeee dip boyasında sorun olmuyor degil mi çünkü dibim yarıya geldi artık ve saçımı banyodan sonra tarayamaz oldum artık