Gmsyusra Kızlar bebeğim aşağıya inmiş ama kanala girmemiş 30 haftalığım aranızda böyle bişey yaşayan var mı. Sonraki süreçte neler yaşadınız? Ciğer geliştirici iğne vurdular bugün
Varol123 Gmsyusra ne zaman geleceğini kendisi bilir merak etme boy kilo uygunsa solunum sorunu yasamaz umarım
susam_18 Gmsyusra benimde aynı o haftada ciğer geliştirici vuruldum. Doktorum kalkmamamı sıkı sıkı tembihledi. 33+4 teyiz. Kısmetimizde ne varsa o artık😊 stres yapmayın.
Varol123 Gmsyusra yaaa öylemi üzülme yinede takdir rabbimin demekki biraz heyecanlı bir bebegin olacak beklemeden gelmek istediğine göre böyle düşün olumsuzluğa kapilma
Ays0 Bol bol yat bence zaten doktor gerekeni demiştir tabii de bir kaç hafta bile yatarak geçirsen bebek durabildigi kadar dursa kârdır
susam_18 Gmsyusra 26.haftada dönüp normal hayatına devam eden var. 29 da döndü oğlum rahim ağzına baskı yaptığı için bende yatıyorum. Doktorum sen taşıyamadın bu bebeği diyor😅 minyonum bebekte önde gittiği için zorluyor beni demek ki.