Ozge2611 İyi aksamlar hanımlar 29+4 oldum 3gundur mide agrım var sancı gırıyo üst tarafa dogru birazda ishal. Ben üşüttüm oyuzden diyorum da bide korkuyorum sancı olabilir mi diye DR gitmedim gecer diye. Fikriniz nedir?
cileklisut63 Ozge2611 bende 2 gün evvel öyleydim büyük ihtimal üşütme bugün kontrole gittiğimde bi sorun olmadığını söyledi bol bol yat dinlen bol su iç aç kalma benim heryerim dökülüyodu sabaha kadar yatamadım oturarak uyudum 😭
Ozge2611 cileklisut63 cileklisut63 bişey yersemde bulantı ve wc cok cıkıyorum.peki ne kullansam gecer. Ayaklarıma sıcak su koyuyorum fayda yok
Ozge2611 cileklisut63 tesekkur ederim canım biraz daha bekleyim gecmesse acile giderim ama bebek hareketlı sukur