Nrygencc sızı gibi flansa normaldir ama fazla oluyorsa doktoruna söyle istersen bilgilendir bnm de o hafta da oldu yatsamda geçmiyodu sızısı 2 kere gittim normal dediler idrar tahlılı felan norml çıktı su iç dedi bana cnm sade soda magnezyum istedim vermedi bana