Burcuoztrkk canım bende de çıktı ilk üç ay 2:30’un altında istiyorlar üç aydan sonra üçün altında olması yetiyor Levotiron 50 v 25 lik kullanıyorum Ben de çok araştırdım doktora sordum takip altında olduğun için hiçbir sıkıntı olmaz bu söylediğimiz riskler ihtimal ama genelde zaten 15 16 ths değeri olanlar dedi Yine de ihtimal önüne geçiyoruz yükselmesini önlüyor dedi korkacak bir şey yok dedi çok şükür ben de dördüncü ayın dayım ilk Aydan beri kullanıyorum hiç sıkıntı yapma