Nureylaa hay elleriniz dert görmesin. Bunu anlatamıyoruz işte. Herkeste gebelik farklı ilerliyor. Bunu anlamak istemiyorlar maalesef. Hatta herkesi geçtim ilk ve ikinci hamilelik bile birbirini tutmayabiliyor. Mesela ben ilk gebeligimde troid çıkmıştı ama ikinci de yok. Şeker de çıkmıştı, muhtemelen şeker de yok çünkü belirti yok. Perşembe günü ogrenicez artık var mı yok mu ama herkesin kendi düşüncesi diyorum ama bazı Dr lar da yanlış yönlendirme yapabiliyor maalesef.