Neslihanbew bende anladım ilk gebeliği olduğunu ösonradan vurulan 2inci gebelik için yani vurulmamış mı diye bundan öncekini sordum bilemedim yani. Benim tanıdığım biri var, hamileliğinde eşi ile kan uyuşmazlığı olduğunu öğrendi ve düşük yaptı düşükten sonra İğne vuruldu diğer gebelik için sonra hamile kalıp onu doğurdu sağlıklı bir şekilde doğumdan sonra tekrar bir iğne oldu ve o da ikinci gebeliği olursa diye İkinci gebeliğini de sağlıklı bir şekilde sonlandırdı tekrar iğne oldu mu hatırlamıyorum ama spiral var şu an