Kkubraaa Naz_01 38+0 im bende yarın yatış yapılacak hastaneye adet kanaması gibi çok ve yoğun geldi de benim normal mi acaba
Naz_01 Kkubraaa okuduğum kadarıyla sadece lekelenme şeklinde geliyor demişlerdi.inşallah olumsuz bir durum yoktur