Kızlar yardım 3 kaybım var kan pıhtılaşma var 2 gen homozigot doktor karar veremedim hale bugün kaset teste çift çizgi cıktı iğnelerle kalbi durmuştu hepsininde kasımda bu hastanede ameliyat oldum rahmimde sorun çıkmıştı düzeltildi ama doçent iğne vermiyorum dedi bırakmıştım orda Taha bey ve Pınar hanım varmış gidene varsa tavsiye ediyor mu kararsız kaldım çok yarın kan vermeye gidicem