ErdemirinAnnesi Yarın hastaneye gidicemde 32 haftalığım acaba yarın nts sokarlar mı yoksa ilerki zamanlarda mı sokarlar 🙄
Naz_01 ErdemirinAnnesi 33de girmiştim.bir önceki kontrolde hazırlıklı gel nstye gireceksin diye söylüyor doktorun zaten.
Durubatu ErdemirinAnnesi 34 haftalıgim daha hiç girmedim doktoruma sordum bı sknti yok ve sezaryen olacak şuan gerekte yok dedi