Bugün doktora gittim bebeğimin kalp atışlarını duydum 6+1 iz . Yanlız bir kese daha gözüktü ama gelişmemiş dedi . 4 haftalıkken gittiğimde tek kese vardı şuan 6. Haftamda bi kese daha gözüktü . Bu kese geç dölllenmiş olabilir mi sonradan gelişir mi böyle olan varmı çok heycanlıyım yardımcı olur musunuz🥰🥰