Yamacin-Annesi yarın 9+3 oluyoruz. Mide bulantım çok oluyor .kusma fazla deyil günde 1-2kez . Geçen hafta kanamam oldu aşırı adet kanaması gibi pihtili . Öldüm zaten doktora gidip kontrol olana kadar.Bebekte durum iyi.ama hematom olduğunu söyledi. Dusuk riski var. 5 gün hastan de yattım dün çıktım.. evde dikkat ediyorum. zaten 15 gün öncede yüksek ateş ve böbrek ağrısından da yatmışdım hastanede.. dua edin lütfen kayıpların çok kürtaj ve dusuk olarak. Buna sağlıkla kavusayim başka bişey istemem 🤲