Kbra1234 Kızlar 2. Gebeliğim ama ilkinde doğuma kadar sancı va hiç yaşamadım bunda da kasıklarımda adet sancısı gibi bir ağrı var ama kesilip tekrar başlayan bir ağrı değil
Hilal_57 Ben de 38 haftadayım kasıklarımdan aşağı doğru bi sancı girdi bi anda ilk sancım bu benim böyle mi oluyo ki doğum sancısı da
Kbra1234 Hilal_57 walla canım düzenli aralıklarla diyorlar sancı bittğinde dakika tut kaçıncı dakika da sancı geliyorsa ona göre doktoruna bilgi ver