19+5 im idrare sıkışmıştım biraz tuttum çamaşırımı çok ıslak gördüm kızlar amniyon sıvısı mı gelen yoksa terleme mi idrar olacagını zannetmiyorum daha önceden de gelmişti bir kaç kere ama doktor kontrolumde doktor suyuyla alakalı nır şey dememişti sürekli idrare çıkıyorum o suyu gördüğümden beri normal mi doktora gitmeli miyim