tugbaoztrk benim genetik testte çıkmıştı pıhtılaşma. Ve 1 ayda sonuç aldim sizin testi anlayamadim bilmiyorum da. Ben sadece coraspirin hap kullandim ki hamileligimin 2. Ayinda basladim. Hic sorun yasamadim şükür. Pihtilasmanin ne kadar oldugu vs önemli burada hemen bebegimi kaybederim diye düşünme. Pıhtılaşma degerine göre ilac veya igne kullanıyorsun. Ben 3 doktorla görüştüm biri prof idi o da iğneye gerek yok dedi senin gibi bircok sey duymustum. Son haftamdayim gecen hafta biraktim icmeyi de.