A_S_K Derince tarafındayım canım. Derince eğitim ve araştırma hastanesi çok iyi bir hastane dayım da orada çalışıyor doktorun yanında fakat kadın doğum bölümü covid bölümü oldu normal hastaları Ali Kahyaya yönlendiriyor orası için de herkes çok kötü diyor. Dediğiniz hastaneleri araştıricam İstanbul’dan yeni taşındım bu araba