Gonca2070 benanerva 41 hafta beklemek normal dedi bebeğin durumunda risk görünmüyormuş istersen fitille başlatayım dedi ama ben 2 gün daha bekliycem olmadı baslatcaz
Yumurcakk benanerva yemek uykuyu bosver eski halını özlüyor insan özgğrce dolaşmayı ağrısız iş yapmayı
benanerva Yumurcakk öyle çok agirlasmadim ben zorlandığım cok birsey yok ama tabiki dogsa da her anlamda rahatlasam 🤲😀
Purpura26 benanerva İlla kanlı olmasına gerek yok nişanın. Google da görsellerine bak. Ben merak edip bakmıştım. Eğer gelen nişansa da şuan yapcağın bişi yok. Düzenli sancılarını beklemen gerek. Suyum gelirse bekleme ama
benanerva Purpura26 internetten baktiklarima venziyir hatta aynisi olan var. Inslalah cok surmeden bizi yormadan gelir miniğim. Sancim fakan da yok
gizembickici benanerva nisaniniz gelmiş. Benim de nisanim bu sekilde gelmişti. Sancilarinizi beklemelisiniz 😊 benim nisanim geldikten 3 4 gun sonra suyum geldi dogumum öyle başlamıştı
Kvsraykt benanerva kanlı ya da kahverengi olmasına gerek yok yapışkan gibi birşeyse muhtemelen nişan gelmiştir doğum başlangıcı diyebiliriz
Yumurcakk benanerva yok belimde 32. Haftada sınır sıkışması oldu 4 hafta yatakta gecti kalkıp oturamadım tuvalet dahi . Sımdı iyim dedim bu 2 gündğr gene basladı
Yumurcakk benanerva cok zor bi süreç.. ben kendıme bağlıyorum plastes topuna erken oturdum 30. Haftalarda fln eklemlerımı yumusattı yanondan oldh yada hiç oturmazdım hep dışardaydım ondan oldu