miniginannesi9 Selamlar, 38+2 yim. Dün gece çok sancim oldu. Bu sabah kalktigimda pecetede kan gördüm. Ama sancım yoktu, sonra tekrar lavaboya gittim ve tekrar kan gördüm. Doktora gittim ama açılma sıfır. Kaç gün sonra doğum gerçekleşir? Açılma için napmaliyim?
miniginannesi9 miniginannesi9 doğum belirtileri nedir, kaç dakikada bir sancı olunca doktora gitmeliyim
Gzrilknur miniginannesi9 şimdi adminler post olarak paylaştı. İsterseniz makaleyi okuyup bilgi sahibi olabilirsiniz. Ama nişan geldikten bi gün sonra Da doğum olabilir 10 gün sonra da. Bildiğim bu.