Herkese merhaba🌸
Allah’a çok şükür ki 19+5 haftalık oldu bebiş. Ama bu ilerlemeyle beraber benim ruh halim de epey değişti. Bebek hareketlerini hissettiğini söyleyen anneleri okuyunca ve hareket hissetmeyince panikliyorum, bebek içeride iyi mi diye düşüne düşüne kafayı yiyorum, ya kötü bir şey olduysa ve benim ancak doktora gittiğimde haberim olursa diye olmayan anı yaşayıp panik yapıyorum. Herkes kötü bir şey olursa belli eder diyor ama bu da rahatlatamıyor beni. Resmen güle oynaya geçirilecek dönemler, mutlu mesut gidilecek doktor randevuları beni germeye başladı. Elimden geldiğince sakin kalmaya, dualar etmeye çalışıyorum ama sürekli bir dinginlik sağlamıyor. Bu durumu yaşayan oldu mu nasıl bir çözüm buldunuz 😬😥