Tlay_han koyu ve açık renk olarak ayırdım. Deterjan çok baktım aradım tarafım en son eski usul hacışakir granül sabunls yıkadım. 30 derecede 55 dk lık programda. Kuruturken cam balkon olduğu için camları açıp esintiyle kuruttum çok koku kalmasın üstünde diye:)