Ys35 28.haftadan beri çekiyorum hemde ağrıyı geçtim bıcak saplanması gibi oluyor hareket ettikce. Herşeyime bakıldı birsey cıkmadı. Sorun şu ki doktorum ısrarla gebelikle hiçbir alakası yok diyor. Başka neyle alakası olucakki daha önce yoktu. Etrafimdakı gebe olan ve daha önce doğum yapan herkes normal olduğunu, kendilerininde hep bu sorunu yaşadıklarını söylüyorlar. Sabrediyorum bende az kaldı diye. Geçmis olsun sizede.