Emelaygl benim ilk gebeliğimde kalbi durmuştu kürtaj olmuştum psikolojik olarak çok kötü haldeydim 1 yıl geçti tekrar gebe kaldım bunda da düşük riskim vardı ilk aylarda sonra kanamayla devam ediyoruz doktor bir sıkıntı yok dese de içim içimi yiyor gece gündüz dua ediyorum sağ Salim kucağıma alayım diye rabbim sana da şifa versin sağ Salim alasın kucağına inşallah 🙏🏻