Meryem4343 ayağınızı elastik bandaj ile sarın ve uzatın, üzerine basmamaya çalışın,birkaç gün takip edin. Eğer ki ayak bileğinizde ağrı, şişlik, morarma oluşuyor veya artıyorsa o zaman hastaneye başvurmalısınız. Şuan için bir müddet takip etmek faydalı. Her ne kadar yelek de giyiyor olsanız röntgen çektirmemek en iyisi olacaktır. Elimizden geldiğince öteleyelim biraz takip yapalım, geçmiş olsun