[silindi] Kasımda doğum yapacağım. Ben Otopsi Teknikeriyim, eşimde Ameliyathane Teknikeri, atanamadığı için Uzman Çavuş oldu. O yüzden etkileneceğini sanmıyorum bebeğimiz sadece ikimize ait olan tek şey. Bu yüzden ilk karşılaşmamız onunla olsun istiyorum🙏🏻🥰