Bence başka bir doktora daha görünün. Yengemin ilk oğlunda doktor beyninin bir tarafı gelişmiş bir tarafı gelişim geriliği var engelli olacak muhtemelen demişti. O zaman prof bir doktora randevu alıp gittik hemen ve sorun olmadığını sadece bazen hafta ileri de geride olabildiği için o doktorun yanildigini söyledi. Şuan çocuk 7 yaşında ve bir engeli yok