Eliiiiff merhaba ,epidural yaptım 25 gün önce ,ben epidural istemiyordum baştan doğal bi süreç olsun diye hatta açıklığım 4cm ken doktorum ve eşim epidural yaptır ağrın azalır dedi ama istemedim taki açıklığım 8cm olduğunda dayanamadım ve epidural oldum ,epidural olduktan 15 dakika sonra kızıma kavuşmuştum ,ben ağrıyı az hissettim şiddetli ağrı azaldı ama ıkınma hissi azalmıyor yani bende öyle oldun